Inspirasjonspost til meg selv..

07.04.11 at 22:31 | Posted in klær | 2 Comments

Intense studier og deretter ny, spennende jobb har visst ført til at jeg helt har glemt at jeg er en sydame…. Våren er her og min lille datter trengte en tynn lue eller to, så da dro vi en tur til byen… Det er jo bare helt toskete når man har stofflageret fullt av elastiske tynne stoff som kunne blitt til slike fine luer som FavorittBravoen min syr til sine søte små…

I en stor IKEApose har jeg dessuten tre søte antrekk ferdigklippet til min Lille C, de venter bare på montering. Nå som våren er her og energien strømmer inn i både kropp og sjel i form av vakre solstråler gjennom kontorvinduet mitt må jeg finne sylysten min snart! En gang sydame, alltid sydame vel?

Et av antrekkene som ligger klar i en pose og bare venter på å bli til...

2 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Heier på Sydamen! Dette antrekket blir jo bare helt fantastik!
    (Og når det kommer til luer – det skulle jeg også ha sydd!)
    Ønsker deg en riktig så fantastisk vår, full av inspirasjon og energi!

  2. Iihaaaa!! Du bloggar! 😀


Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

